1 Nisan 2015 Çarşamba

SİZİN İÇİN 1O BİN BAKIMINA GİRDİM

Bilen biliyor, bilmeyenler öğrensin. Geçen hafta itibariyle TVEM'de magazin programına başladım. 08.00-10.00 arasında Tayyar Işıksaçan ve Erol Köse ile birlikte "Herşeyi Konuşalım" diyoruz.

Kısacası sabahları yine kargalarla kalkıyorum ve çooook mutluyum çünkü özlemişim! Hem de deli gibi!

HAZIRLIKLAR HEP SİZİN İÇİNDİ

    İnstagramda biri programı izleyince "anladık şimdi o hazırlıkların nedenini" yazmış. Güldüm. Evet, doğru tespit!

Malum bir ay içinde hem yağlarımı aldırdım hem botoks hem dolgu yaptırdım. Kısacası 10.000 bakımına girdim...Hepsi sizin karşınıza çıkacağım için yapıldı, sizlere güzel gözükmek çabasıydı efendim:)      


Assagidaki fotoda islem oncesi surulen uyusturucu kremi, doktorum Hande hanimi ve islemler sonrasi eve giderken ki halimi goreceksiniz..



MELEK ARKADAŞIM PERVİN DİNÇER
Gelelim hikayesine.
Efendim, bu sektörün bana kazandırdığı bir elin parmaklarını geçmeyen dost isimlerden biri PERVİN DİNÇERdir. Kalbinin güzelliği yüzüne yansımış bir kadından bahsediyorum. Bizi Emel Yıldırım tanıştırdı birkaç sene önce. O gün bugündür de görüşüyoruz. Botoks ve dolgumu onun Nişantaşı'ndaki kliniğinde yaptırdım. Doktorum Hande hanım alanında uzman bir isim. Hani bazı insanların elinde bir tat vardır, yemekleri ekstra lezzetli olur ya. Hande hanımın da estetik konusunda böyle bir özelliği var.
Ben dudak dolgusunu morartmadan, acıtmadan ve en önemlisi dışarıdan fark edilmeden yani insanı garip ördek benzeri bir hale getirmeden yapan başka birini tanımadım. Kısacası bu klinikte bir saat içinde siz farkında olmadan yüzünüzü yeniden yaratıp sizi en az 10 yıl gençleştiriyorlar. Üstelik de canınızı hiç yakmadan. Kısacası size tavsiyemdir. Google'a Pervin Dinçer yazınız ve randevunuzu alınız efendim:)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder