10 Nisan 2015 Cuma

SEVGİLİM BANA "ARABA" ALSIN





Başlığı okuyup da "Pelin de sonunda delirdi ya da daha detaylı söyleyeyim; o da bu yolun yolcusu oldu" demeyin. Tabii ki dalga geçiyorum meseleyle...Aslına bakarsanız ağlacak halimize gülüyorum.

Şimdi bazıları "Sana alan olmamış kıskanıyorsun" diyecek. Valla doğru, ne alan oldu ne de almayı teklif eden. Çünkü ben  masraflarımın karşılanmasının bir başkasının "GÖREVİ" olduğunu düşünmedim, düşünemem.

Çocukluğumdan beri bana paradan bahsetmenin ayıp olduğu öğretildi. Kimin ne kadar parası var sorulmaz hatta merak bile edilemez, bir masada hesap geldiğinde mutlaka paya düşen ödenir, sevgiliniz, dostunuz, bazen iş arkadaşınız..kısacası o anı kimle paylaşıyorsanız cebinizdeki paranın yarısı da onlarındır. Çünkü hayat müşterektir...

Anneme kızıyorum bazen "kadınların görevleri şunlardır", "erkeklerin görevleri şunlardır" kalıplarını öğretmediği için zira günümüzde birçok sohbet masasında tam anlamıyla "fransız" kalıyorum. 

Bir de ne var biliyor musunuz? İnsan çabucak alışıyor. Normal" gelmeye başlıyor bu kadın-erkek arasındaki maddi görev dağılımı ve bir anda kendinizi eksik hissediyorsunuz. Beyninizde aşağıdaki sakil cümleleri uçuşurken yakalıyorsunuz.

* "Ulan benim neyim eksik?!"

* "Vay be bana bir çiçek(yüzük,tatil,telefon,araba, ev, galaksi...siz doldurun boşluğu) bile almamıştı. Şimdiki sevgilisini yaşatıyor"

* "O aslında benim param için yanımdaymış! Bak sen!"

* "Bundan sonra ilk iş adamın mesleğini soracağım! Arabası olmayanla da şuradan şuraya gitmem!"

gibi...trajikomik yani! Neyseki anlık gelip geçiyor bu kendini şaşırmalar.

Bazen programlarda da soruyorum "Peki ya aşk?" diye...Sahi öyle bir duygu vardı değil mi? Paraya, pula, yaşa, başa bakmayan insanı pat diye yakalayan. Hayatın en büyük mucizelerinden biri hani! 
Hatırlamış olmanızı umuyorum:) 

ve şimdilik son sözüm: Ben hâlâ aşka güveniyorum. Bir gün bir adamın gözlerine bakıp herşeyi unutup öylece kalakalmayı umuyorum...ve o an karşımdaki kişinin cebinde ne olduğunu düşünmeyeceğimden eminim. 






2 yorum:

  1. Yazının bölümünü kendim için, bir gün bir kadının gözlerine bakıp herşeyi unutup öylece kalakalmayı umuyorum...ve o an karşımdaki kişinin aradığım herşeyin cevabı olacağını umuyorum diye adapte edebilirim :)

    YanıtlaSil
  2. magazin ve kadın neden hep iç içedir :)

    YanıtlaSil