30 Ocak 2015 Cuma

HELİN AVŞAR: "SPOR YAPMADIĞIMDA KENDİMİ KİRLİ HİSSEDİYORUM"




İnstagramda Helin Avşar'ı takip ediyorsanız benim gibi onun da sık sık spor yaparken çekilmiş fotoğraflarını ve videolarını paylaştığını fark etmişsinizdir. Ortak antrenör tanıdıklarımızdan da duyduğum kadarıyla Helin 'erkek gibi' çalışıyormuş. Tabii ki derhal sorularımı yolladım. Bana göre en enteresan bilgi kan grubu diyetini tercih etmesi...Ben de kendi grubuma göre beslenmeye dikkat edeceğim bundan sonra. Buyurunuz efendim...


 * Sosyal medyada spor yaparken fotoğraflarını ve videolarını paylaşıyorsun. Sende de benim gibi 'spor bağımlılığı' mı söz konusu?

Spor benim hayatım. Yapmadığım zaman kendimi kirli hissediyorum diyebilirim. Vicdan azabı da duyuyorum. Çocukluğumdan beri böyle. 7-8 yaşında ritmik jimnastik yapmaya başladım. 3 yaşından beri de yüzüyorum. Şimdi de fitness.

* Ablan Hülya Avşar da çok sportif. Birlikte çalışıyor musunuz?

şu sıralar zamanımız uymuyor. Ama yazın bol bol birlikte yüzüyoruz. O da hayatında spor olmazsa olmaz diyen insanlardan.

* Kişisel bir antrenörle mi çalışıyorsun?
Evet, çünkü başka türlü olursa kaytarabiliyorum. Antrenör sizi ister istemez disipline sokuyor.  Şu an pilates, fitness, yürüyüş ve cross-fit yapıyorum.
* Beslenme programından bahsetsene biraz da...
Kan grubuma göre besleniyorum. Benim metabolizmam et ile kilo vermeye müsait. O yüzden protein ağırlıklı besleniyorum. Sebze yersem şişiyorum.


* Kaçamak yapıyorsundur. Favori kaçamağın ne? Ve ertesi gün nasıl toparlıyorsun?
Pizzaya hayır diyemiyorum. Kaçamak yaptığım günün ertesinde tüm gün haşlanmış yumurta ve ananas yerim. Ödemi atarım.

* 0 beden takıntın var mı?
o kadınlar bana çelimsiz ve bulimik gelirler. Bir insan o kadar inceyse sanki hastaymış gibi düşünüyorum. Hafif kas ve sağlıklı zayıf görünüm en güzeli. Zaten dünya da bunu keşfetti. Trend artık bu: Sağlıklı ve güçlü kadın.

* Spora bugün başlayacak birine nasıl bir tavsiyen olur?
Bence herkes kendi bedenini tanımalı. Kimi pilates ile incelir kimi daha aktif bir sporla. Önce vücut yapına uygun sporu bulacaksın. Az ve sık beslenmek de mühim. Bir de gece 8 den sonra bir şey yememek kiloyu korumak adına mühim. Son olarak da derim ki: Kardiyo çalışmasını ihmal etmesinler. En azından her gün minimum 20 dakika yürümeleri gerek.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder