15 Kasım 2014 Cumartesi

KİLO VERME KONUSUNDA DESTEK LAZIM


Efendim konumuz yine kilo verme mücadelesi...Malum şu sıralar bu meseleye her zamankinden daha sıkı sarıldım çünkü sizlerden gelen soru ve yorumları gördükçe paylaşmam gerektiğini anlıyorum.

o yüzden elimden geldiğince tercih ettiğim ürünleri, spor programlarımı hatta kaçamaklarımı bile yazıyorum. 

etrafta birçok zayıflama hapı var. Reklamları hemen hemen her sitede mevcut. Açıkçası ben böyle ürünlere pek güvenmem. Daha doğrusu bir ürünle kilo verileceğine inanmam. Kısacası o hayalini kurduğumuz MUCİZE HAP henüz icat edilmedi:) Ancak bazı ürünler spor ve beslenme sürecinde destekçiniz olabilir. Bunlardan bazılarını deniyorum. Mesela Nova Teatox ve Juico.
Juico'yu daha önceki bir postta yazmıştım. 3 günlük bir detoks programı hani şu şişeleri çok renkli olan:) Ben denedim ve başarılı oldum. 3 günün sonunda 1,5 kg gibi bir kaybım oldu ancak bunun çoğunun su olduğunu biliyorum. Yani o rakam kilo kaybı anlamına gelmiyor. Fakat detoksun arada sırada yapılması gereken ve bednei tertemiz kılan bir süreç olduğuna şahit oldum. Juico'larla geçirdiğim sürenin sonunda bedenimdeki ödemi attım, tuvalet problemim( diyette hep karşılaşılır) halloldu ve kendimi daha zinde hissettim. Bunu bir nevi temizlik gibi düşünün. Arada sırada yapılması lazım ki beden kendini tazelesin...
Nova Teatox ise sabah ve akşam içtiğim bir çay. Tadı çok hoş değil gerçi bitkisel çaylardan hoşlanıyorsanız seversiniz ben ıhlamur bile pek içemem. Sabah içtiğim çay beni daha zinde kıldı. Akşam içtiğim ise yine tuvalet problemine çözüm oldu. Genel anlamda memnunum. Bedenim daha az ödem tutuyor ve kendimi daha aktif hissediyorum. Ancak dediğim gibi bunlar zayıflama yöntemleri değil sadece ihtiyaç anında size yardımcı olan ve bence işe yarayan destekler...
instagramdan, twitterdan soruyordunuz cevaplayayım dedim:) 
hepinize kilo verme mücadelenizde sabır ve başarı diliyorum. Ne de olsa bu yolda birlikte ilerliyoruz...




1 yorum:

  1. Kosmak yağ yakma konusunda en verimli yöntem fakat eklem sağlığınız için kosu bandı asla kullanmamalısınız.

    YanıtlaSil