20 Kasım 2014 Perşembe

BİR HAYALİM DAHA GERÇEK OLDU!

Bugün çok mutluyum çünkü çocukluk hayallerimden biri daha gerçek oldu. Hey Girl dergisini okuyup "Yüz Güzeli" yarışmasına katılmayı (Hani Şebnem Dönmez'in keşfedildiği) hayal eden biri olarak profesyonel modeller gibi poz verdim. Daha ne olsun:)

Hakan Yüksel fotoğrafları çekti. Pınar Turan stylingde yardımcı oldu ve Emin Çetinkaya o harika makyajı yaptı...Üstelik hepsi dostum...
Hani diyorum ya bazen "Bu yol camiada hiç alışılmadık şekilde de yani sadece duygulara kulak vererek de yürünür" diye..Yanlış mıyım?


Salih abi( partnerim Salih Keçeci) hep "Ben dost biriktirdim" derdi. Çok haklıymış...Ben de öyle yapıyorum. Yakında çok enteresan kareler gelecek. Pek alışmadığınız bir Pelin göreceksiniz...Şimdiden uyarayım:) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder